Zakelijk verblijf FAQ

Reserveren en betalen

vakantie betalenHieronder vindt u onze meest gestelde vragen over het boeken en betalen van uw vakantie bij Villapark Eureka. Staat uw vraag er niet bij neemt u dan gerust contact met ons op.

  • Ik moet nog even overleggen met mijn familie, is het mogelijk om een optie te nemen?
  • Ik heb een favoriete villa, kan ik dat aangeven bij mijn boeking?
  • Wat is de maximale bezetting per villa?
  • Mag mijn huisdier mee?
  • Wat zijn de aankomst- en vertrekdagen?
  • Wanneer heb ik recht op een korting?
  • Mijn korting wordt niet weergegeven
  • Wat zijn de bijkomende kosten?
  • Kan ik met een groep reserveren?
  • Ik heb een online boeking gemaakt. Is deze nu ook definitief?
  • Ik heb geboekt, maar nog geen bevestiging ontvangen, wat nu?
  • Wanneer en hoe moet ik mijn vakantie betalen?
  • Ontvang ik een bevestiging als mijn betaling binnen is?
  • Hoe kan ik op het park betalen?
  • Wat moet ik doen als ik wil annuleren?

Over

Al meer dan 50 jaar

Al meer dan een halve eeuw hét vakantiepark midden in de Twentse natuur.

3 jaar op rij de beste

Al 3 keer bekroond met een gouden Zoover Award en beoordeeld met een 9,5.

Vakantie op maat

Met een persoonlijke benadering en geheel volgens úw wensen.

5 sterren luxe

Grote villa’s, moderne inrichting en volop wellnessmogelijkheden.

Gratis Wi-Fi

Wi-Fi is gratis en onbeperkt, op het hele park!

Met NBAV-keurmerk

Bosvillapark Eureka was daarmee het eerste NBAV-gekeurde vakantiepark in Nederland.

Meer over villapark Eureka

Onze medewerkers helpen u graag

ma t/m za 8:00 tot 20:00

Stel een vraag
Zoover
ANWB
NBAV
Recron
Twente. Landgoed van Nederland