Reserveren en betalen
Hieronder vindt u onze meest gestelde vragen over het boeken en betalen van uw vakantie bij Villapark Eureka. Staat uw vraag er niet bij neemt u dan gerust contact met ons op.
-
Ik moet nog even overleggen met mijn familie, is het mogelijk om een optie te nemen?
Natuurlijk kunnen wij dit voor u regelen. Wij kunnen een villa voor een bepaalde periode voor u vastzetten, zonder dat u ergens aan vast zit. Dit is bijvoorbeeld handig als er nog slechts 1 villa beschikbaar is of als u nog even wilt overleggen met uw vrienden/familie.
-
Ik heb een favoriete villa, kan ik dat aangeven bij mijn boeking?
Dat kan. Als u een voorkeur heeft voor een bepaalde villa, kunt u ons dit doorgeven. Wij zullen dan proberen hier rekening mee te houden. Beloftes kunnen we helaas nooit doen, vandaar dat we ook altijd naar een 2e voorkeur vragen.
-
Wat is de maximale bezetting per villa?
Bosvilla Comfort 4p Maximaal 4 volwassenen en 1 kind t/m 2 jaar (ledikant) Bosvilla Comfort 6p Maximaal 6 volwassenen en 1 kind t/m 2 jaar (ledikant) Bosvilla Comfort Extra Maximaal 6 volwassenen en 1 kind t/m 2 jaar (ledikant) Bosvilla Wellness 6 volwassenen en 1 kind t/m 2 jaar (ledikant). 7e persoon mogelijk Zorgvilla Wellness Superieur 4/5p 4 volwassenen en 1 kind t/m 2 jaar (campingbedje). 5e persoon mogelijk Bosvilla Wellness Superieur 4/5p 4 volwassenen en 1 kind t/m 2 jaar (campingbedje). 5e persoon mogelijk Zorgvilla Wellness Superieur 6/8p Maximaal 8 personen waarvan 6 volwassenen Bosvilla Wellness Superieur 6/8p Maximaal 8 personen waarvan 6 volwassenen Familievilla Wellness Superieur 10/12p Maximaal 12 personen waarvan 10 volwassenen en 2 kinderen waarvan 1 kind onder de 2 jaar is (ledikant) -
Mag mijn huisdier mee?
Helaas, huisdieren zijn op ons park niet toegestaan. Dit omdat wij graag rekening houden met longpatiënten en mensen met allergieën. Geen oppas? Onze medewerkers geven u graag de contactgegevens van een dierenpension in de buurt.
-
Wat zijn de aankomst- en vertrekdagen?
Onze aankomst- en vertrekdagen zijn standaard op maandag en vrijdag. Soms geldt echter een uitzondering, zoals met Pasen of Kerstmis. In dat geval hebben wij aangepaste arrangementen. Wilt u op een andere dag aankomen of vertrekken? Dit is beperkt mogelijk. Neemt u hierover contact met ons op.
-
Wat zijn de bijkomende kosten?
Wij rekenen servicekosten per villa. Hierin zitten de boekingskosten, de toeristenbelasting en de schoonmaakkosten.
Type villa Servicekosten Bosvilla Comfort 4 € 45,= Bosvilla Comfort 6 € 45,= Bosvilla Comfort Extra 6 € 45,= Bosvilla Wellness 6 € 45,= Zorgvilla Wellness Superieur 4/5 € 55,= Bosvilla Wellness Superieur 4/5 € 55,= Zorgvilla Wellness Superieur 6/8 € 55,= Bosvilla Wellness Superieur 6/8 € 55,= Familievilla 10/12 € 75,= -
Kan ik met een groep reserveren?
Wij zijn een echt familiepark en daarom toch kritisch als het gaat om groepen. Wilt u met een groep reserveren, neemt u dan vooraf even telefonisch contact met ons op, dan kijken we graag samen met u naar de mogelijkheden.
-
Ik heb een online boeking gemaakt. Is deze nu ook definitief?
Nee, uw boeking is 24 uur onder voorbehoud. Wij nemen na uw online boeking altijd nog even contact met u op. U krijgt hierna per e-mail of post de definitieve bevestiging.
-
Ik heb geboekt, maar nog geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Nadat u heeft gereserveerd, maken wij een bevestiging en sturen wij u deze per post of per mail toe. Het kan een aantal dagen duren voordat u deze bevestiging ontvangt. Heeft u na een week nog niets gehoord? Neem dan gerust even contact met ons op om de status te checken. Bij een online boeking wordt deze doorgaans binnen 24 uur definitief gemaakt, u ontvangt dan van ons een bevestiging per mail en een bevestiging per post.
-
Wanneer en hoe moet ik mijn vakantie betalen?
Na ontvangst van uw bevestiging, vragen wij u om de eerste helft van de kosten binnen 14 dagen over te maken. Het kan zijn dat uw verblijf pas heel ver in de toekomst ligt. In dat geval hoeft u de eerste betaling pas 6 maanden voor aankomst te voldoen. Het restant van de betaling kunt u drie weken voor aankomst overmaken of bij aankomst contant voldoen. Handig om te weten is dat Villapark Eureka geen pinautomaat heeft.
-
Ontvang ik een bevestiging als mijn betaling binnen is?
Als u een betaling heeft gedaan, kunt u ervan uitgaan dat deze goed aan is gekomen bij ons. U ontvangt hier geen extra bevestiging van. Mochten wij zelf constateren dat er niet betaald is? Dan nemen wij vanzelf contact met u op.
-
Hoe kan ik op het park betalen?
Wij hebben op ons park geen pinautomaat. Moet u bij aankomst nog een deel van de kosten betalen of wilt u ’s ochtends een krantje komen halen? Dan adviseren we u om contant geld mee te nemen.
-
Wat moet ik doen als ik wil annuleren?
Er kan iets gebeuren waardoor u uw vakantie plotseling moet annuleren. Het is dan handig als u een annuleringsverzekering heeft afgesloten. Bij uw boeking kunt u zich verzekeren via ons eigen annuleringsfonds. Meer informatie over het fonds vindt u hier. Neemt u bij een annulering in ieder geval altijd contact met ons op.
Over
Al meer dan 50 jaar
Al meer dan een halve eeuw hét vakantiepark midden in de Twentse natuur.
3 jaar op rij de beste
Al 3 keer bekroond met een gouden Zoover Award en beoordeeld met een 9,5.
Vakantie op maat
Met een persoonlijke benadering en geheel volgens úw wensen.
5 sterren luxe
Grote villa’s, moderne inrichting en volop wellnessmogelijkheden.
Gratis Wi-Fi
Wi-Fi is gratis en onbeperkt, op het hele park!
Met NBAV-keurmerk
Bosvillapark Eureka was daarmee het eerste NBAV-gekeurde vakantiepark in Nederland.




